tisdag 9 juni 2015

Är så GALET danssugen



Och semestern är inte långt borta, finns såååååå mycket dans att gå på i sommar, om jag har bara har tid och råd. Båda dessa filmer är från dansställen jag ska till och båda är band jag ska dansa till hade jag tänkt. Livrädd för att den här danssjälvkänslan jag sakta byggt upp nu här i krokarna, helt ska raseras när jag kommer ner till hemlogarna och inser att jag inte känner några. Men tydligen har jag minst en kusin som är ute och dansar och så har jag ju faktiskt lovat mamma att gå på Donnez med henne när de kommer till Falun (inte alls min dansmusik, men vad gör en inte för sin älskade mamma). Jag hoppas det ska ordna sig, för jag vill verkligen hålla igång min dans. Älskar ju det här.


Casanovas spelar förvisso i Bredsele på lördag och det hade varit himlars kul att få åka dit, men känner att jag i dagsläget inte har tid - himlars långt dit. På fredag däremot tänkte jag försöka ta mig till Käcktjärn igen och testa. Högra knäet värker fortfarande till och från och jag får allehanda tips om att knapra lite antiinflammatoriska piller för att om möjligt mota bort värken. För jag vill INTE att det där jäkla fallet ska få förstöra min sommar.


Som sagt, onsdag nästa vecka är min sista jobbdag på nästan 4 veckor. =) Riktig semester för första gången i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...