onsdag 15 juni 2016

Det är väldigt olika dag för dag om jag tycker yogan är kul eller inte. Idag var det inte roligt, men jag gjorde det, körde ett 20 min pass. Tror det beror mycket på att jag är trött just nu och skulle behöva ett hårt träningspass för att få ur en massa skit ur kroppen. Får se om jag testar ett pass på lördag eller söndag, men ska ju på dans på fredag också, så kanske inte ändå :-) 
Något jag däremot verkligen skulle behöva göra är att simma några kilometer innan Vansbro tjejsim om en månad. Tyvärr tycks alla badhus i denna stad antingen renoveras eller vara i så dåligt skick att de ska rivas. Men jag ska försöka ta mig ut till Gammelstads badhus en gång i varje fall och sedan får jag simma i Kiruna. Och så får jag och syrran hoppa i Hosjön med våtdräkterna dan innan loppet och testa även det. 

Längtar till semestern nu. Ska bli så skönt efter en galet intensiv vår och försommar att få vara ledig och vara göra saker för mig själv. Kramas med syskonbarn, träna och dansa!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...