onsdag 19 juli 2017

Det är en kall sommar vi har...


Sitter och lyssnar på den bästa sångaren i dansbandsvärlden (ja, kanske en av de bästa i Sverige till och med, och världen). Så är det bara, och nu har han en guldklave som bevis på det också.


Så arbetsmoralen är inte direkt den högsta just nu. Räknade ut att jag har 5 arbetsdagar kvar på detta jobbet. Känns både tråkigt och spännande samtidigt. Det ska dock bli så himlars skönt med semester nu innan nya jobbet startar. Även om det "bara" är två veckor.


Det är så kallt i Luleå att jag var beredd att ta på mig mössa och vantar i morse. Trodde inte jag skulle klaga på vädret, men det är juli nu va? Inte oktober?


Nej, det är all energi jag orkar lägga på det. Vädret. En kan inte göra så mycket åt det ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...