tisdag 18 juli 2017

Jag vill bara dansa ju...

Jag letar och letar och försöker att hitta något ställe där jag kan få träna bugg i Västerås, men det verkar helt lönt. Kurssystemet är inte lika som här i Luleå och det finns så otroligt mycket att välja på och som ensam följare är det nästan omöjligt när flera riktar sig till par. Så funderar faktiskt just nu på att skita i det, försöka hitta på någon samåkningsgrupp så jag kan hitta folk att åka med på dans istället och satsa på helgkurser. Men vart hittar man en samåkningsgrupp?


Inser att jag komma sakna min dansfamilj här uppe i Norrbotten otroligt mycket. Blir te och styra kosan norrut flera gånger per år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...