onsdag 22 april 2015

Olika samma lika

Mina egna blogginlägg kan jag skriva på en minut, men de för jobbloggen tar mycket längre tid! Så det är vad jag gjort på jobbet idag, och sen fick jag rejsa på med Järnvägshotellsrapporten som släpar efter! Jisses vilken dag! 

Nu är jag hemma. Har lagat mat och sms'at med syrran! Planerat min resa söderut i början av juni! Först Örebro (och förhoppningsvis krama på liten bebis) och sen till Linköping på 30-års kalas och så blir det nog Vadstena med Göteborgs vännerna som avslutning! 

Ska äta nu och kika på dagens avsnitt av Olösta mord, som är det sista avsnittet! 
Idag blev det i varje fall laxpastan, som kan vara en av mina absoluta favoriträtter. Så enkelt! Pasta, lax, morötter, purjolök och ärtor! Testa!  

Hur har er dag varit? Längtar ni efter något?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...