tisdag 8 september 2015

Åt rätt håll

Det går åt rätt håll tror jag! Eller jag börjar ana vad den här tröttheten beror på. Kroppen som säger ifrån på ett av sina mystiska vis igen. Det är nacken och ryggen som stör, jag tror det. Detta eftersom jag mår bättre och känner mig piggare när jag är uppvärmd - när jag tränar eller är ute och går. Jag behöver komma igång med yoga igen, stretcha, mjuka upp kroppen och få bort knutar och vad annat det kan vara. Ska också boka in massage har jag tänkt, få se om de kan känna in vart mina problemområden finns. 

Tog mig ut och sprang ikväll och det gick hur bra som helst. Sprang 3 ggr 5 min. Jobbar i morgon och på torsdag och sen är det dags att åka ner till Ö-vik. Livrädd och superexcited samtidigt! 
Men tvivlar inte på att det kommer bli hur bra som helst med dessa band! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...