söndag 3 april 2016

Vad spelar det för roll

17 veckobonus kvar denna vecka, har skött mig så bra och även klarat träningsmålet, men kan inte väga mig förrän om en vecka för att se om det visar något på vågen också. Lite rädd att jag ätit för lite, för tidigare när jag inte ätit av VB så har vågen stått still. Men på fredag får jag en hint, så tänker fortsätta sköta mig bra. Vill nå mål nu. 


Annars då?! Det rör sig så mycket i mig att jag blir alldeles matt och vet inte vad jag ska göra. Ena dagen vill jag en sak, nästa något annat och en tredje något helt helt annat. Jag vet inte riktigt vem jag är, om jag gör rätt, om jag hoppas för mycket, gör för lite.

Jag hoppar på A brunnar och säger hans namn, jag hoppar på K brunnar och ÖNSKAR mig någon annan, någon som vill ha mig och som jag vill ha! Men lite rädd att jag gör bort mig igen, om jag börjar tänka för mycket igen på någon jag inte kan få?! Det är ett sådant dumt beteende och något jag hoppas kunna träna bort när jag får se (om det någonsin blir av) den där kuratorn jag står på kö hos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...