onsdag 19 november 2014

Ljud till hjälp för att kunna koncentrera sig

En av mina favoritbloggar är Jennifers blogg . Framförallt för att hon bor i Edinburgh och lägger upp makalöst inspirerande bilder från denna stad och dess alla mysiga kaféer (undrar om den påminner om Göteborg med det, en av sakerna jag älskade med den staden, Edinburgh har jag aldrig varit i...än).

Idag la hon upp detta inlägg om ljud hon lyssnar på för att kunna koncentrera sig när hon pluggar. Jag provlyssnade på regnet och insåg att det var helt och hållet fantastiskt, så otroligt lugnande. Så jag ska testa det, att lyssna på för mig avslappnande ljud nu när jag går in i en mycket hektiskt jobbmånad! I kommentarerna till inlägget så länkade någon till denna sida, och där hittade jag ljudet jag nog kommer använda mig av mest...vilket tror ni att det är av dem???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...