söndag 18 januari 2015

Är det nå konstigt med det?

Avslutade söndagen med att städa - dammsuga och det är helt galet vad det blir dammigt fort. Inte så konstigt att jag vaknade och panikhostade i natt! Jag bäddade rent igår kvälls, så troligtvis var det fullt med damm i luften som letade sig ner i min luftstrupe. Lite rädd att det kommer bli så i natt också, men nu har jag vatten bredvid sängen.


Jag är riktigt dålig på det där med att städa. Jag är dålig på att duscha också, när jag inte har något behov av det. När jag tränar regelbundet så duschar jag regelbundet, men just nu tränar jag inte, så jag fick liksom tvinga in mig i duschen idag för jag inte kunde komma ihåg när jag hade duschat senast (tror i onsdags).


Sov i 11 timmar i sträck fredagsnatt. Ibland säger kroppen ifrån innan knoppen gör det. Jag var nog bra mycket tröttare än jag anade och idag svarade kroppen med att ge mig migrän. Men hoppas det är över nu. Ny intensiv vecka som börjar i morgon och då kommer Linas matkasse igen. I övrigt ska jag på yoga och samtal hos psykologishen (vet inte vad hen är egentligen), och på söndag börjar dansen igen. Ny lokal och ny tid, men fortfarande söndagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...