torsdag 29 januari 2015

Stockholm

Hade oturen eller oskickligheten att inte hinna ladda telefonen ordentligt inför igår! Upp tidigt, iväg med flyget, till hotellet och länna väskorna, packa om en handväska (där jag glömde just laddningssladd och glasögon) och så iväg till arenan! Men trots det så var gårdagen urhäftig och jag är så glad som tar chansen att få åka på dessa mästerskap! Varför gör inte ni i Stockholmstrakten det för? 

Gårdagen bestod av herrarnas kortprogram och isdansens kortdans, där herrarna var absolut roligast att se! Betyder inte alls att isdansen var tråkig, betyder bara att årets dans i kortdansen - Paso Doble och Flamenco - blev lite långdraget i längden! I herrana tog sig Alexander Majorov vidare, vilket var skoj, och kul för Saaras skull tog sig även den finska deltagaren vidare - faktiskt ett av de bättre programmen! 

Eftersom batteriet tog slut så kunde jag bara ta kort på herrarna! Men idag när finalen i isdansen går av stapeln så ska desto fler bilder tas! Här är några bilder från igår i varje fall! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...