söndag 24 maj 2015

Grattis Mums mums

Den här bilden dök upp ganska snart efter segern, sekunden innan han fattar att han vunnit! Och shit vad snygg han är här...knock i magen snygg! Inte alltid jag tycker det, men jo, hör till dem som är svag för honom. 

De enda australiensare jag känner älskade låten och höll på honom, känns också roligt att Sverige gav Australien 12:an (vi fick ju tolvan av dem också)! Jag då: jo, jag röstade på Estland, Norge, Australien, Belgien och en gång på Ryssland. Den jag i slutändan gillade absolut bäst var Belgien - vilket fler visade sig göra, kom på fjärde plats! Estland och Norge blev 7:a och 8:a.  

Kul slut på en otroligt lång final - höll på att ge upp flera gånger! Tur röstningen var så spännande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...