fredag 1 augusti 2014

Resetankar...

Känner jag mig själv rätt så kommer det sluta med att jag åker hem till mamma och pappa en sväng och passar på att hälsa på syrran också. Men i dagsläget funderar jag både på att åka en vecka till södra Tyskland (München och lite alper kanske) eller ta en sista minuten resa till Grekland (dit jag faktiskt kan flyga ifrån Luleå) på den här semesterveckan jag tänkt jag ska försöka planera inom en snart.

Jag och syrran bestämde i princip härom dagen att vi åker till Amerika över nyår och kan då exempelvis stanna en vecka efter nyår också. Vilket gör att jag inte behöver hålla på mina 11 dagars semester jag har kvar för en ev. USA-resa tidigare. Frågan är bara vart i USA vi kommer åka, det beror ju helt och hållet på vart brorsan och hans då lite större familj kommer bo. Men åka kommer vi göra! Hurra! Ännu ett nyår i Amerikat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...