fredag 8 augusti 2014

Update Tyskland

Troligtvis inte alls enkelt att få tag på fotbollsbiljetter, slutsålt tidigt enligt min gamla värdfamilj. Men det finns självklart möjlighet att köpa biljetter i andra hand, men frågan är om det blir de där nästan 2000 kr för en biljett då, är jag beredd att betala det?! Troligtvis inte. Han skulle höra runt lite i varje fall, för att se om han kunde ta reda på hur och om det går att lösa!


MEN, jag vill fortfarande åka till München och om chansen är så liten att det blir fotboll, så tror jag att jag siktar på Tyskland i början av december, en långhelg, så jag kan få chansen att gå på lite julmarknad!!! Hur låter det? Bo får jag göra hos mina bekanta, vilket känns riktigt roligt. Få prata ut lite med dem. Var länge sen!


Ja ja, ni lär får uppdateringar snart! Det jag först och främst ska göra nu är att gå igenom schemat och det möjliga schemat för hösten för att se var, när och hur saker kan komma i vägen för en resa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...