söndag 12 oktober 2014

Längtar tills den dagen jag blir bra

Blir lite orolig för mig själv när jag frivilligt lyssnar på dansband hemma. Japp, Barbados och Scotts har spelats på min lilla spelare idag. Sen att det är covers på Refreshments-låtar spelar kanske mindre roll. Jag skyller ALLT på buggen och på att jag insåg i fredags att dansa är den perfekta stresshanteringen. Jag är ständigt uppe i varv på grund av hög arbetsbelastning och deadlines på jobbet, samt att jag helt försummar Spanskan som jag egentligen tycker är skitkul. Men efter att jag i fredags var på mitterminsavslutningsdans på Blackis och fick dansa bugg "på riktigt" så hade jag helt glömt bort mina trubbel när jag kom hem och kunde somna lugnt. ÄLSKAR denna biverkning och LÄNGTAR tills dess att dansen känns mer naturlig än vad den gör nu. För jag tänker för mycket fortfarande när jag dansar, så vissa saker går fel när andra går rätt, men fasiken var kul det är.


Men så här bra dröjer det nog länge tills jag är, eller jag kommer aldrig bli så här bra! (tror jag känner igen några i den här videon faktiskt, kan det stämma Clara?!)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...