fredag 4 juli 2014

Fredagstrött och lite lagomt lycklig

Så här ser jag ut! Jag har glasögon ibland, oftast när ögonen är trötta eller när jag kör bil! Gillar dem! 

Vet ni vad jag mer gillar? Nästan älskar? - Artisten Ryan Adams! Trodde liksom inte han kunde överraska mig mer, bli bättre! Men så fick jag höra en ny låt av honom idag och höll på att börja gråta efter första lyssningen - så bra var det! Inget storslaget musikaliskt, det är blues-rockigt, men melodin är så himla fin! Lyssna gärna och berätta vad ni tycker om den! Här är länken till Spotify! 


Är hemma i Luleå igen över helgen! Ska som sagt jobba på söndag på piratdagen på museet! Blir spännande! Men inga tips från er än hur Röda Jenny ska se ut? Ni har tills i morgon på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...