torsdag 10 juli 2014

Varma fina Kiruna

Är så varm så jag förslår snart! Dricker vatten i massor och får springa på toa därefter! Men fasen alltså, igår när jag varit och handlat och gick tillbaka till hotellet: så infann sig nästan en lyckokänsla! Jag älskar verkligen mitt jobb och älskar att få betalt för att utöva ett av mina största intressen! Det blir nästan som en semester att vara här i Kiruna, bo på hotell och äta hotellfrukost en hel vecka! Fått en hel del gjort på jobbet; men kanske inte helt enligt planerna, men fasen vad roligt det varit ändå! 

Drar hem till Luleå idag för hamnfestivalen hägrar! Hoppas hinna hem så jag får se Bo Kaspers orkester spela, men det är på gränsen att jag hinner! Annars finns det annat att kika på i dagarna tre! 

Vet ni, idag har jag beslutat mig för att åka på en Rosa Bussarna resa som går till Argentina och Chile! Den verkar fantastisk och jag hoppas verkligen att den kommer gå 2016 - vilket är året jag vill åka! Resan genomförs i februari-mars och det året är året jag är 35, så vore himlars skoj att få komma iväg! 

 http://www.rosabussarna.com/publish/softadmin.aspx?id=3&JourneyId=71

Denna resa är det, vad tror ni och vill någon följa med??? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...