torsdag 10 juli 2014

Solen tog och jag missade Bo Kasper

Helt galet så snabbt det går att bränna sig! Valde att sitta i solen och vänta den timme som tåget var sent och så här ser jag ut nu! 

Tyvärr gjorde förseningen att jag valde bort/missade Bo Kaspers orkester på Hamnfestivalen som startar idag! Hade teoretiskt kunna gå, men släpade på fyra tunga väskor, så kändes inte optimalt! Så åkte hem, lämnade väskan och gick till Coop och shoppade istället! Det är galet hur avslappnande och kul det kan vara att bara strosa i en butik en stund! 

Hittade förresten bland annat nästa bok till den bokcirkel jag är med i på Twitter, för halva priset! Win win! 
Någon som har läst den? Jag gillade att den inte verkar vara särskilt lång! 

Annars läste jag klart Utvandrarna idag och ska fortsätta med den serien hår framöver! Det känns liksom rätt poänglöst att bara läsa denna! Men än äger jag inte Invandrarna, så idag startade jag en annan bok som verkar söt och lite roligt skriven...
Någon som läst den? 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...