måndag 25 november 2013

Nej, första dagen på omstarten har gått åt skogen. Det bjöds på smörgåstårta och fika på jobbet, nu tyckte jag inte smörgåstårtan var så god - det var en skaldjurssmörgåstårta och jag har aldrig varit särskilt förtjust i den - men jag smakade en bit. Så klart smakade jag en bit, jag är svag!

Det jag däremot gjorde var att jag lagade ett VV-recept till middag idag och det blev riktigt gott. En väldigt enkel rätt med fläskkotlett, potatis och ostdip. Tryck på bilden så kommer ni till receptet. Jag valde en amerikansk inspirerad barbeque-marinad som blev riktigt gott. Är glad att jag får äta detta till lunch i morgon också!
http://www.viktvaktarna.se/food/rcp/RecipePage.aspx?recipeid=6201759

Så nya tag i morgon. Kämpar vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...