söndag 7 juni 2015

Hur livet blev

Sitter på ett kafé på Arlanda och äter en mycket dyr smörgås och dricker en latte. Tänker på hur livet blev, hur det kommer sig att jag om och om igen hamnar på denna flygplats, vid detta fönster och tittar ut. 
Ibland älskar jag verkligen mitt liv, som ger mig möjligheten att få göra det här, få ha de vänner och den familj som jag har, så villkorslöst! 
Men vet ni?! Jag älskar flygplatser och flygplan. Kan sitta och titta hur länge som helst på plan som startar och landar och taxar. Det väcker min inspiration, mina drömmar om resor över hela världen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...