onsdag 2 september 2015

Några kortisar...

Om ni undrar vad det är för något jag ska på om knappt två veckor så finns här länken till evenemanget. Jag har aldrig varit dit förut, men den tycks dyka upp om och om igen som en av de roligaste danstillställningarna. Dels för att det aldrig när en mara avslutas vet om det kommer bli någon nästa (rivningshotad park) - så varje gång tycks det dansas som om det vore den sista. Sedan berättade Sophie att tillskillnad mot t.ex. den mara som går av stapeln i Gävle en månad senare, så är det en mer avslappnad stämning på vakter och liknande i Ö-vik.

Fick ett sms idag från mamma med följande bild och texten "jag utmanar er":
Så tydligen blir det plankan utmaning nu i september! 

Var äntligen till gymmet och kollade upp mitt träningskort - som funkade som det skulle - så finns inga ursäkter att inte börja träna där igen. Gjorde en annan sak också, men det är än så länge en hemlis...

Är bara så trött annars, vilket inte är skoj. Skulle vilja känna att jag verkligen orkar en hel dag utan att bli tung i huvudet. Hoppas det ska bli bättre nu när jag får vara hemma i Luleå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...