onsdag 18 maj 2016

Friluften

Igår fick hem min -10 kg present, ett par ursnygga friluftsbyxor från Fritidsfabriken. Hade jag känt att jag haft tid så skulle jag ha använt dem idag när avdelningen var ute på vandring, men har lite för mycket att hinna med denna vecka för att ha den ron, så får ta att inviga dessa till helgen kanske.  
Men jag fick i varje fall vara med en liten stund och fika med kollegorna. 
Platsen var kvarnvallen i Antnäs, en gammal fäbod. 
Lite grått väder, men mysigt ställe. Tycker om den här tiden nu innan alla insekter börjar dyka upp, kan njuta av naturen på ett annat vis. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...