fredag 20 mars 2015

Verkligheten slog till

Idag vågade jag äntligen gå in på Rosa bussarnas hemsida för att se om min drömresa lagts upp ännu. Och det hade den. Prelimenärt kommer den gå av stapeln fr.o.m den 10 februari nästa år och gå i mål den 17 mars. 5 veckor på resande fot i södra Sydamerika (Argentina och Chile) och det ser sååååå himla spännande ut.

Jag bestämde mig tidigt förra sommaren för att jag skulle försöka att spara ihop till en resa med Rosa Bussarna, räknade ut att jag skulle få lov att spara undan minst 2000 kr varje månad för att klara av det, och jag är på god väg nu. Själva resan är snart färdigsparat, men sen måste jag få ihop nästan lika mycket pengar till för fickpengar. Men jag vill tro och hoppas på att jag kommer klara det, för vill jag verkligen åka, då kommer jag att göra det och i dagsläget så VILL JAG VERKLIGEN ÅKA.

Kolla vilken spännande resa jag kikar på...


http://www.rosabussarna.com/resa/argentina-chile342



Eldslandet och Patagonien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...