måndag 10 augusti 2015

Mer trött efter en helg

Jag är jättetrött och ska faktiskt för en gångs skull försöka komma i säng tidigt. I morgon ska jag cykla till jobbet för första gången. Debutturen. Blir spännande.
Alltså jag är så glad att jag åkte och dansade igår. Det är helt galet vad jag behöver dansen, hur jag är glad i flera dagar efteråt, men att jag alltid sjunker igen från det höga och behöver åka iväg igen. Det går så bra med foxen nu, sämre med buggen, men foxen är så himlars rolig att det inte gör så mycket. Så till vida att jag får de där danserna som just är bra, eller att jag dansar med någon trevlig. Jag gnussade mycket igår, övar vidare och jag tycker att det går bättre och bättre!

Bör snart få reda på om jag får dansa buggkurs i höst igen. Flera dumma saker som jag gör som jag måste öva bort, som den här handen som slänger och att jag svänger för mycket. Orken övar jag upp med löpning, så tänker hålla i den träningen. 

Födelsedagsveckan startar i morgon. Mycket att fixa och jag börjar med att klippa mig. Vi får se om det blir en stor förändring eller ej! 

Men nu blir det God natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...