torsdag 29 oktober 2015

Varför tillåter jag mig...

En sak som jag hoppas att det här med att jag tar tag i min självkänsla ska resultera i är att jag ska sluta få crushar på killar jag VET att jag inte kan få! Som en försvarsmekanism som på något vis skyddar mig från att faktiskt behöva blir kär på riktigt. Fattar inte varför jag skapar drömbilder av dem trots att jag inte känner dem och jag kan inte stoppa det. Tillåter att jag får mitt hjärta krossat om och om igen, så till den grad att jag glömt bort hur det känns att vara kär på riktigt, att jag inte ens vet om jag kan bli det! Jag är där igen nu, i "har en blind crush på någon" stadiet. Hatar det, vill inte det, men han är där! Fan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...