måndag 29 december 2014

Fastermyser i Salt Lake City

Två mycket trötta fastrar landade strax före nio i Salt Lake City igår! Resan som gick i ett med snabba byten mellan flygen, var lång, men målet som hägrade är såååå värt det! 

Idag har jag och syrran fått fastermysa rejält med småtöserna! Det är kallt och snöigt, men vi har varit till en lekpark och kikat och till köpcentrat där brorsan jobbar en kortis för en lunchdate med honom på California Pizza kitchen (ett av mina favoritställen från aupair tiden)! Tänk att vi ska vara här nu i två veckor!!! Fasen vad mysigt! 

Här kommer lite bilder! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...