tisdag 5 augusti 2014

Har ni en lista på artister ni skulle vilja se som ni inte har sett?

Jag har nog egentligen en ganska lång lista; men faktum är att det svider extra mycket att behöva sätta upp en person på den listan som jag faktiskt hade kunnat se i sommar om jag planerat livet lite bättre. Det som gjorde det ännu värre var att när jag läste recentionerna efteråt så var det min absolut favoritlåt som hade varit bäst på hela konserten.


John Mayer!!! Första gången jag fick höra den här låten så var det den bästa låt jag någonsin hört. Nu drygt 8 år senare så är det fortfarande den bästa låt jag vet! Kan tydligen inte tröttna på den...

En annan artist jag väldigt gärna skulle vilja se, och jag vet min mamma med mig, är country-artisten Keith Urban. Många är de mycket kända countryartister som kommit till Sverige både en och två gånger, men denne man har fortfarande inte satt sin fot här...


Att dessa två artister faktiskt jobbat tillsammans gör mig lycklig. Tycker de funkar magiskt bra ihop och ger mig rysningar. Hade varit urhäftigt att se...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...