måndag 15 december 2014

Lucka 15; En bild på en person som får dig att skratta



De roligaste människor jag vet är nog mina syskon, särskilt när de två är tillsammans (till vänster på bilden). Humorn sjunker så låååågt och det har något som jag aldrig haft tillsammans de där två, brorsan och syrran! Inte att de på något vis lämnar mig utanför, men det är svårt att förklara. De har en säkerhet och ett självförtroende som inte jag haft. Jag har i varje fall väldigt roligt tillsammans med dem och LÄNGTAR så himla mycket tills vi åker till Amerika och får den här syskontiden som vi verkligen behöver. Min svåger (till höger) är med på den här bilden också, och jag skulle kunna ha tillägnat detta inlägg honom och min syster också - men idag får han stå åt sidan (vilket jag inte tror gör något alls)!

Det här är lucka 15 i Emily Dahls "Året som gått" julkalender.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...