måndag 8 december 2014

Lucka 7; En bild du tagit som du själv tycker mycket om

Bilden är tagen den 1 januari 2014 på Universal studios i Orlando! Det är min musicerande fina svåger, min lojala underbara syster och min bror med världens största hjärta! En snapshot från när vi antagligen bara stannade en stund för att fundera ut åt vilket håll vi skulle gå! Brorsan och syrran som åker karuseller, medan jag och svågern helst tittar från sidan (åksjuka deluxe)! Vet inte om det var för att vi befann oss i en enda stor filmlekstuga, men bilden känns nästan liten som en filmaffisch. =)

 
 
 
Det här är lucka 7 i Emily Dahls julkalender!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...