onsdag 8 april 2015

Abstinens

Har tagit bort Twitter från telefonen och märker att abstinensen delvis är svår, men jag behövde göra så för blev så arg av vissa, så illa berörd av saker andra skrev - att huvudet började bli så där rörigt igen! Nu får jag kämpa mot abstinensen istället, så det är kanske nu jag ska börja samla mina funderingar i blogginlägg! Skriva av mig lite oftare om saker som irriterar eller skrämmer upp mig. Tror det får bli så!

I den andra delen av mitt liv så börjar Rapporterna ÄNTLIGEN bli klara nu! Känner till och med att det går enklare att skriva, lättnaden som börjar infinna sig. Nästa vecka ska vi till Kiruna för att starta upp årets dokumentationsarbeten, det vill säga Stadshuset! Ska bli roligt att få komma tillbaka till vackra Kiruna, länge sen jag var där nu (december)! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...