måndag 20 april 2015

En mycket trött värld blir lite förvirrad

Puh, lyckades inte varva ner alls och har sovit uruselt i natt. Det är den enda nackdelen med dansen, att jag blir så otroligt fylld med energi och adrenalin och allt vad det nu är, att jag inte kan slappna av och somna ordentligt efteråt. Har ni nå bra tips på lösning här? Jag sover, men faller aldrig i den där djupa sömnen som en behöver. Om jag inte tar en Ipren eller annan värktablett för att hjälpa till - det kan ju inte vara helt bra?!

Foto: Per Grönlund

Men jisses vad roligt det är. Skulle bara önska att jag kunde känna mig vacker också, tro på att någon annan skulle kunna se mig som vacker. När jag ser mig själv på bild så är det aldrig den Jennie som jag ser i spegeln, hur kommer det sig? Jag vill kunna tro att när jag dansar med den där söta killen, så kan han få se på mig med annat än ett dansintresse också, men i dagsläget är det alldeles för svårt att tro och har jag svårt att tro på det, då kommer ingen annan att tro på det heller. Det blir bara så uppenbart nu när jag ser mig själv på bild och även film när jag dansar. Jag ser inte särskilt roligt ut... Då är det lättare att undvika speglar, dansa och va glad och hoppas på det bästa - att jag inte ser heltokig ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...