torsdag 9 april 2015

En sådan där dag...😥

Haft svårt att reda ut tankarna idag. Känt mig låg och misslyckad. Bestämde mig för att gå på trivseldansen på Blackis för att få tänka på lite annat, men faktum är att det gick så där! Med demonerna i kroppen som gör att jag känner mig tjock och ful, så är det inte skoj när jag inte fick dansa en enda dans sista timmen! Syns det så väl? Att ingen vill dansa med en låg människa? Då när jag behöver dansa som mest?! Tyvärr kommer tankarna tillbaka som säger att går jag ner i vikt, blir jag smalare, då kommer jag också bli vackrare och då kommer också folk se mig! Hatar samhället som gjort så jag känner så här, att jag inte får tycka om mig själv! 

Och jag ÄLSKAR verkligen dansen, men kanske var idag inte rätt dag att åka och dansa, men när är det någonsin rätt dag att gå och dansa då?! Jag fick ju några bra danser ändå, mest bugg, nån fox. Hade jag berättat detta för någon annan där hur lite jag fick dansa på slutet, så hade de sagt åt mig att ta för mig. Jag avskyr det rådet, det är inte bara att ta tag i det för alla. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...