tisdag 21 april 2015

Baksmälletisdag

Riktigt vad de tänkte när de beställde storstädning till kontoret utan att meddela oss som jobbar här innan, vet jag inte?! I den deadline/nya uppdrag/rådgivnings kaoset som rör sig i min värld så är det INTE optimalt att sitta här och fundera över om hen ska in här snart eller om hen hoppar detta kontor någon dag till?!

Funderar hur jag ska få bort den här magen jag har och fick en idé nyss om att jag borde börja promenera. Vet såååå många som gått bort halva sig själva genom promenader. Tänk om jag kunde bli lite piggare på morgonen och få in morgonpromenader?! Måste nog testa ändå. För då kan jag ändå träna och greja på kvällarna - för jag vill ju komma igång med träningen igen också, träna upp styrka och coren, och så ska jag ta tag i det där med yogan igen också. Kan bli välfyllda veckor det här, men ser egentligen inget illa med det, för det är så himlars roliga saker, plus att jag kopplar bort jobbstressen helt när jag får göra annat jag tycker är kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...