lördag 16 maj 2015

Dagens "att göra"-lista!

1) Vika tvätt och plocka undan tvättställningen, samt hämta tvätt från tvättstugan (som jag hoppas har torkat). 

2) Fortsätta rensa ut kläder ur garderoberna i "slänga" eller "skänka" högar. 

3) Sortera post så jag inte missat någon räkning. 

4) Laga mat - Linas matkasse rätt idag, blir Dumplings. Och så diska efter det.


5) Ta en promenad i solskenet. 


6) Sätta tidningar i tidningshållare jag köpt så jag kan ställa upp dem i min lagerhylla och se vad jag har. 

7) Sen ska jag tillåta mig själv att läsa lite. Vill få klart två halvfärdiga rätt tradiga böcker, mest för jag vill veta hur de slutar. Och för att jag just vill läsa klart dessa så jag får starta på en helt ny bok. 

Två tråkiga böcker som ska läsas klart.
 
Böcker som det kliar i kroppen att få börja läsa!!! Men de där två där ovan ska läsas ut först nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...