lördag 9 maj 2015

Fixardag

Det är ändå rätt överväldigande detta med att ha ett eget hem. Hur en fixar och donar och städar och rensar och aldrig blir klar. Och även om du blir klar, så vet du att du får börja igen om en vecka eller två. Vissa saker behöver dock göras mer sällan, så försöker få in ett par sådana samtidigt med de här andra grejorna. Förra helgen var det att rensa rören från tvättstället, denna vecka rensar jag kläder.
Blir inte mycket kvar i underklädeslådan.
Sen tvättar jag...
...och lagar mat, som sen kommer gå över i diska... 
...samtidigt som jag lyssnar på ljudbok - vilken fantastisk uppfinning det är, att kunna lyssna på böcker samtidigt som jag fixar med alla måsten!!! Älskart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...