torsdag 28 maj 2015

Sista kvällen på Blackis för våren


Kan inte säga att jag varit jätteduktig att gå på trivselkvällarna på Blackis, men varenda gång jag gått dit (förutom en), så har det varit riktigt roligt. Denna gång var det till och med riktigt riktigt roligt. Känner igen så många fler, får leenden när jag bjuder upp och framförallt blir jag uppbjuden mer, vilket ju måste betyda att jag inte är helt dålig. Efter en bugg med en ny danspartner så fick jag ett spontant "den sista dansen gick ju riktigt bra, var riktigt kul" - min första (tror jag) bra feedback efter en bugg.  

MEN smolket i bägaren denna kväll var mitt högra knä som började värka när det var en halvtimme kvar. Livrädd för att jag skadade mitt knä värre än jag trott i tisdags vid fallet. Slog ju i det hårt. Jag hoppas verkligen att det går över till i morgon, för jag ska ju dansa i morgonkväll också. Funderar på att köpa ett sådant där knäskydd får se om det hjälper, kan ju hoppas, men annars är det väl som det är. Men jag vill INTE vara skadad. Vill inte!!! Jag ska ju dansa mig igenom denna sommar!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...